Kehidupan Gua....

Kehidupan Gua....
13 March 2010,,,,,,

Mittwoch, 11. Mai 2011

Futsal Bayern

16-04-2011

Pertandingan futsal antara pelajar2 mara mengikut bandar dan telah diadakan di Nuernberg. Sebelum ni biasanya ikut batch je. Tapi aku rase elok gak ikut bandar sbb boleh merapatkan kan lagi hubungan antara ahli2 bandar. Macam org cakap nak build up chemistry la katakan.

So team aku ikut nama bandar la iaitu Aschaffenburg, tapi kitorang bergabung dgn budak2 bandar lain sbb x ckup player. Bandar lain yg turut serta:

Wuerzburg = Que (memang ade 2 org je kat bandar ni)
Schweinfut = Naqeeb (same gak ade dua org je kat bandar ni)
Kempten = Owtee (pun sama ade 2 org je kat bandar ni)

So jumlah keseluruhan pemain yg kitorang import ade dalam 3 org. Cmpur kitorang 5 org cukup la 8 org satu team.Rase nak menang tu memang ade, tapi mengenangkan tgk team bandar2 lain macam kuat je, so x berapa yakin leh menang.

Posisi? Haha..mestila aku main defender..tapi byk gak game yg aku jadi keeper....SHIT!! aku memang x suke main keeper sbnarya sbb x byk pergerakan dan yg penting x leh nak skor..haha...Aku cuma akan main keeper bila aku rase nak main je sbb kalau x de mood x berapa nak perform la kan...x pun aku akan main bile team mate semua dah melutut kat aku..haha gurau je...kalau diorang dah request x kan aku nak tolak gak...x pe2....

Main2 punye main kitorang akhirnya dapat no 3.....dapat la medal gangsa...

Lupa lak nak bagitau...pemenang tempat 1, 2 dan 3 layak utk main Futsal Antara Wilayah German, maknanya macam main peringkat kebangsaan la kalau kat malaysia tu, lawan dgn pasukan selain dari negeri bayern...

Yg tu aku cerita lain kali la..

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen