Kehidupan Gua....

Kehidupan Gua....
13 March 2010,,,,,,

Samstag, 21. Mai 2011

Futsal Peringkat German (Ulm)

Sebelum ni aku ade cerita yg team kitorang dpat tempat ketiga dalam futsal peringkat bayern sekaligus layak tuk ke peringkat german. Disebabkan peringkat tiga dikongsi oleh dua team jadi team kami kene bergabung dgn team Deggendorf. Jadi nama baru team kami adalah BAYERN ALL STAR. Ok la pasal nama ni aku memang rase macam x layak sbb yg menang tournament hari budak Landshut bukan kitorang. Bedal je la..hahaha...

Tournament kali ni wat kat Ulm, masih lagi dalam Bayern. Tapi kali ni yg bestnya sbb aku x naik tren, tapi naik kereta...haha...kereta sewa le....senior yg drive....aku memang x berani lagi sbb left hand side punye driving...kitorang bergerak hari jumaat dgn kereta sewa dalam 3 jam gak perjalanan ke Kempten, kitorang lepak rumah Syafiq Jasni(nama gelaran Owtee) yg mana member pada senior2 aku...tapi sepanjang perjalanan memang seronok jugak sbb first time naik kereta kat bumi german ni...dgn minimum speed 130km/h memang x dpat la minimum speed ni kat jalan malaysia....haha.

So hari sabtu adalah hari tournament....macam biasa la...aku mula2 je jadi player pastu kene jadi keeper...cilakak...tapi x pe sbb team yg request...Main punye main punye main, strategi tu strategi ni, lenjan situ lenjan sini, save bola tu save bola ni, maka team aku sekali lagi telah menang tmpat ketiga..haha..macam hukum karma plak..ok la tu...abis glove si senior aku lenjan smpai koyak....bukan ade glove pun sbb memang aku malas nak main keeper, so bila team aku nak main je, terkial2 la aku cari glove...tapi performance tetap MANTAP..cewaahh..

Lepas penyampaian hadiah adela BBQ kecil2 than kitorang gerak gi tidur Ingolstadt....
Lepas ni Family Day Landshut lak wat game....nak tau ape akan terjadi..TUNGGUUUU...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen