Kehidupan Gua....

Kehidupan Gua....
13 March 2010,,,,,,

Donnerstag, 7. April 2011

Grillen in Friedberg!!!!!







2 April 2011:

BBQ bersama warga Friedberg..... .Friedberg(negeri: Hessen, 20 minit dari Frankfurt am Main). BBQ bermula pada jam 10 pagi...tapi aku pergi dalam pukul 11 lebih kot...yela tetamu bangun tidur lambat sikit. lagipun hari sebelumnya kitorang main futsal ngan budak2 friedberg n bro2 konsulat(memang awesome!!), sebab tu kitorang lambat sikit bangun...alasan LETIH.

Berbalik pada BBQ tadi, BBQ ni dibuat di Studenten Wohnheim THM (asrama pelajar). THM stands for Technische Hochschule Mittelhessen.Baru je tukar nama kat warga Friedberg ni. Sebelum ni Fachhochschule Friedberg. Sebab apa tukar? aku pun x tau kenapa...tapi nama baru ni dah jadi cool sikit la bunyinya.

Macam2 makanan ade...tapi main course mestilah ayam panggang n daging panggang. TERBAIK DARI LADANG!!! Diorang punye perap memang terbaik, rase semua rempah2. Selain makan, kitorang ade je buat aktiviti lain macam main kad(UNO and Poker guna chip), badminton(aku lawan ari..hahaha), bola sepak dan juga bola keranjang. Overall memang superb weekend.....side effectnya aku kene sunburn sbb dok berjemur je...masa tu cuaca baik, sbb tu aku berjemur, yela kat jerman ni susah nak nampak matahari, lagi2 time winter. Tu pasal la mat2 salleh ni suka betul berjemur....sekarang baru aku paham kenapa.


Credit to my friends in Friedberg for the awesome weekend. Lets do it again, ok. But this time at my place, Aschaffenburg. But of course when my allowance is in. hahaha..

4 Kommentare:

  1. pki sunblock la yunk..
    haha..
    cam besh jer kat sne eh..
    ;)

    AntwortenLöschen
  2. ingat kulit bleh tahan....rupa2nya x bleh...best la kalau ade aktiviti macam ni tiap2 hari..

    AntwortenLöschen
  3. Woi, agak2 tak tahu sebab apa. TH kami top ranking kot. Hahaha.

    AntwortenLöschen
  4. korang x cite plak bab ranking tu....cecite2....haha

    AntwortenLöschen