Kehidupan Gua....

Kehidupan Gua....
13 March 2010,,,,,,

Sonntag, 27. März 2011

Minggu Masak-Masak bersama Chef Marcovy

25-27 Mac 2011:

Hujung minggu hari tu aku ajak marco(dari Wuerzburg) datang tmpat aku. Aku tau die boring sentiasa sbb tmpat die ade dua org je budak malaysia. haha. yg lagi sorang tu nama die Shafiq Salleh tapi org panggil die "Q" je.

So aku ajak la die datang melalui media komunikasi SKYPE dan kitorang bincang nak wat apa weekend. Mostly pikir pasal makan. nak masak apa and so on. Malam2 tgk movie.

Menu yg kitorang masak:

First day: Ketam masak sambal
Second day: Ikan keli masak sambal, Ayam masak lemak cili api, Ikan masin, sambal
belacan.
Third day: Nasi goreng je.

(Gambar x de, sbb memang x de amik pun)

Masa weekend ni jugak kitorang praktis2 main gitar lagu favourite masing. memang best sebab first time main pair, so bile feeling harmoni tu ade, memang syok.



#Video di atas x la perfect mana...tapi aku rase overall ok la...just need more practice....

ok...that's all...chow

2 Kommentare:

  1. amboi..pandai masak ka?
    hoho..
    nice vid yaw..=)

    AntwortenLöschen
  2. boleh la kalau nak isi perut bujang...haha...thanks for the comment..

    AntwortenLöschen