Kehidupan Gua....

Kehidupan Gua....
13 March 2010,,,,,,

Mittwoch, 16. März 2011

Santai bersama Gitar..2

Tajuk lagu : Tokyo
Penyanyi : YUI

Bila aku dengar je lagu ni, terus aku terbayang kenangan aku kat Malaysia sebelum tiba kat bumi Jerman. So agak sedih gak bile dgr lagu ni. Lagu ni mengisahkan tentang kesedihan seseorang(x kisah la siapa pun) yang berpindah dari tempat asal mereka ke Tokyo. Akhirnya beliau mengambil langkah untuk terus maju ke depan di Tokyo.

Adaptasi lagu ni sesuai sgt dngan situasi aku sekarang.Dari Malaysia pergi ke Jerman dan byk menempuh kesusahan kat sini, rasa nak mengalah, dan akhirnya memutuskan untuk terus maju ke hadapan.

Aku harap lagu ni sedikit sebanyak memberi motivasi pada semua org yg baca blog aku ni untuk berani mengambil langkah baru dalam kehidupan seharian mereka meskipun laluan yg korang semua ambil x semestinya korang suka. Tapi semestinya di akhir laluan tu korang akan jumpa kegembiraan ataupun kejayaan yg korang semua cari.




Ni link video original kalau korang semua berminat...

http://www.youtube.com/watch?v=xdUofbrHbdM
http://www.youtube.com/watch?v=DfYaAWjv-Z4

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen