Kehidupan Gua....

Kehidupan Gua....
13 March 2010,,,,,,

Samstag, 18. Dezember 2010

Winter oh Winter...

Winter..memang sebenaranya sesuatu yg sgt mengujakan terutama bagi rakyat Malaysia...biasa la..x pernah rasa...Tapi percaya la..salji tu x la seindah yg disangka. Aku pernah ditanya dengan rakan sekelas aku...dialog die macam ni la lebih kurang.

Member : Hast du Schnee in Malaysia? (Ada sajli x kat malaysia?)
Aku : Niemals. Es gibt nur Sonne und Regen. (X pernah. ada matahari dan hujan je)
Member : Ach so. So wie findest du Winter, gefaellt dir Schnee ( oo yeke, apa pendapat kamu dgn winter?, suka x sajli)
Aku : Vorher denke ich, Schnee ist sehr kool und schoen. Aber jetzt es ist total Schiesse. (mula2 aku pikir sajli tu cantik dan cool, tapi sekarang memang salji tu #%@$!*)
Member: Haha. Genau. Es ist normal, wenn man am Anfang des Winters begeistert.( Normal, masa2 mula memang org excited.)


Secara kesimpulannya memang cuaca kat Malaysia tu terbaik la.Jadi bersyukur la korang yg ade kat Malaysia tu.

p/s: Suhu masa winter tu standard la kalau negatif. Aku pernah baca paper yang mengatakan tahun ni memang suhu sgt ekstrem (-20 degree celcius). Huhu.


1 Kommentar: